Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Σφραγίδες νέες!

Οπως πολλές φορές σας έχω πει, η λέξη "διακοπές" έχει διαγραφεί από το λεξιλόγιο μου. Ωραίιιαααα!!!!! Κατ' οίκον επομένως περιορισμός Αυγουστιάτικα!!! Πώς περνάμε την ώρα μας???? Που ξεσπάμε το άχτι μας???? Που βγάζουμε τ' αποθημένα μας???? Υπάρχει τρόπος!!!!! Στις γομολάστιχες...ή αλλιώς σβηστήρια, στο λινόλεουμ και στα αυτοκόλλητα αφρώδη φύλλα!!

Το ειδικό εργαλείο ανά χείρας και ξεκινάω τα βασανιστήρια στο λινόλεουμ και στην γόμα. Στη γόμα γίνεται εύκολα γιατί είναι μαλακιά...στο λινόλεουμ χειάζεται δύναμη. Το αφρώδες υλικό είναι ακόμα πιο εύκολο. Απλά κάνεις το σχέδιο στην πίσω πλευρά που είναι το χαρτί, κόβεις το περίγραμμα με το ψαλιδάκι και κολλάς πάνω σε ξυλάκι.







Μακάρι να ήξερα πώς να κάνω βίντεο να σας έδειχνα ολη την τεχνική βήμα-βήμα! Σας αφήνω λοιπόν ν' απολαύσετε την φεγγαράδα!!!!  "Εχει πανσέληνο απόψε κι ειν' ωραία"!!!!!!!!!!! Καλό βράδυ!!!!! 

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα,μας αρέσουν πολύ οι σφραγίδες!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marileni... καλησπέρα!!! Χαίρομαι που σου αρέσουν! Εμένα η όλη διαδικασία με χαλαρώνει πολύ!!!! Καλό απόγευμα!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ιδέα με τις σφραγίδες!!!
    Καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειδικά αυτές οι τελευταίες (ο ήλιος και το φτερό) είναι καταπληκτικές!!!! Στα νιάτα μου σκάλιζα κι εγώ σε λινόλεουμ! Και το βότσαλο με το σχέδιο του τσεβρέ είναι πανέμορφο!!!!
    Ούτε εγώ πηγαίνω πουθενά τα καλοκαίρια εδώ και χρόνια (ευτυχώς που η θάλασσα είναι κοντά και κάνουμε και καμμιά βουτιά).
    Καλά και δημιουργικά να περνάς, Σταυρούλα!
    Καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφες οι σφραγισούλες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχες Σταυρούλα μου!!!
    Που βρίσκεις μεγάλες σβηστήρες;
    Θα δοκιμάσω κάποια στιγμή κι εγώ!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι υπεροχε οι σφραγίδες σου !!!Μπορεις να διακοσμίσεις τόσες επιφάνειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το αφρώδες υλικό δεν το είχα σκεφτεί για σφραγίδες, πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I liked the arrows for their help in organizing your notes.
    pirates of the caribbean 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή