Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Το σάλτο μορτάλε της γυριστρούλας.....


Εχω τόσο καιρό να κάνω ανάρτηση που σίγουρα δεν μάθατε τα συγκλονιστικά νέα της ατίθασης καρδιάς!!!!! Αποφάσισε ν' αποδράσει από την κορνίζα της και τσακίστηκε!!!!! Τον χορό του Ζαλόγγου  χόρεψε η άμυαλη και ιδού τα χάλια της!!!!!!! Την περιποιήθηκα δεν μπορώ να πω αλλά σαν και πρώτα δεν πρόκειται να γίνει. Και με νέο ζυμάρι την μπάλωσα και στόκο της έβαλα και την ξάνα έβαψα και με βερνίκι την γυάλισα!!!!!! Ελπίζω να έβαλε μυαλό και να μην επιχειρήσει άλλη απόδραση γιατί την επόμενη φορά δεν θα συμμαζεύεται με τίποτα......Το αποτέλεσμα φαίνεται στην προτελευταία φωτογραφία.

8 σχόλια:

  1. Πάλι καλά που κατάφερες και την έσωσες!...ελπίζω το πάθημα να της γίνει μάθημα και να κάτσει φρόνιμα τώρα πιά!....
    Σταυρούλα μου...Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου αν δεν πάθουμε δεν μαθαίνουμε!...Καλή Σαρακοστή!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Σταυρουλίνι μου....αυτές οι καρδιές επιδιορθώνονται εύκολα....Οι άλλες, οι ανθρώπινες όμως, δεν παίρνουν από μπαλώματα και επιδιορθώσεις. Πάντως ούτε που φαίνονται τα κουσούρια της. Μια χαρά την αποκατέστησες. Χρόνια Πολλά, Καλή Σαρακοστή και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι είναι να έχεις κουσούρια και να μπορείς να τα κρύβεις????? Πολλά φιλιά κι από μένα Ελένη!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ STAVROYLA KAI H ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΕΓΙΝΕ ΟΜΟΡΦΗ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. fotolabida δεν είναι όπως πρώτα αλλά δεν πειράζει. Ετσι κι αλλιώς μια ζυμαρένια καρδιά είναι. Τις δικές μας να προσέχουμε από τα ολισθήματα γιατί αυτές γιατρεύονται πολύ δύσκολα!!!!Καλό απόγευμα!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Γυριστρούλα μ' όλη τη σημασία!!!! Άκου να αποδράσει.......
    Πάντως έγινε τέλεια, δεν φαίνεται τίποτα Σταυρούλα μου!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυριστρούλα και πολύ ατίθαση Φιλία!!! Αλλά δεν φταίει μόνο αυτή. Εχω κι εγώ ευθύνη που την έβαλα επάνω στο τζάκι να την φωτογρφίσω...από εκεί έκανε το σάλτο!! Δεν επήρα τα μέτρα μου βλέπεις!!!!!! Καλό τριήμερο σου εύχομαι!!!!!!

      Διαγραφή