Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Σφραγίδες με απλά υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι.....




Χτες το βράδυ μ' έπιασε η προκοπή μου κι έφτιαξα σφραγίδες με ότι βρήκα μπροστά μου.....
Τι θα χρειαστείτε αν αποφασίσετε να φτιάξετε κι εσείς.......
1. Πλαστικό μαλακό σε ρολό από το super market, αυτό που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα, δίπλα στο νεροχύτη για να ακουμπάμε τα πιατικά μας.
2. Το χαρτονένιο ρολό από χαρτοταινία.
3. Κόλλα.
4. Ξυλάκια από παιχνίδια....εγώ είχα από την Ντόρα την εξερευνήτρια. Είπαμε δεν πετάμε τίποτα!!!
5. Κουπ πατ.
6. Μελάνια για σφραγίδες.

Εκανα τα σχήματα με τα κου πατ επάνω  στο μαλακό πλαστικό τα έκοψα και τα κόλλησα στα ξυλάκια. Εντυσα και τον κύλινδρο από την χαρτοταινία με ένα κομμάτι πκλαστικό, το κόλησσα, έβαλα μελάνι το τσούλησα...ωχ κακόηχη λέξη ε???? ...καλά δεν πειράζει αυτή μου ήρθε τώρα χιχιιι!!! και νάτη η σφραγίδα!!!!! καλύπτει περίπου 25 εκατοστά. Οτι πρέπει για φόντο!!!!!
Πώς σας φαίνονται??????

26 σχόλια:

  1. Γεια σου Σταυρουλα!!!
    Υπεροχες οι σφραγιδουλες!Ακομη και για μικρα χερακια...
    Φιλια και καλο απογευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η ιδέα σου Σταυρούλα και χρήσιμη για πολλές τεχνικές. Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. para-kelsoscooks....Συμφωνώ απόλυτα για τις τεχνικές. Οσο για την ιδέα δεν είναι εντελώς δική μου. Την δανείστικα από μια φίλη του διαδικτύου. Εγώ είχα την ιδέα του διάτρυτου πλαστικού. Μέσα στο super market μου ήρθε η φαεινή!!!!!! Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια...τέλεια.....τέλεια...αύριο θα πάω για το κουζινο-πλαστικό που είπες...και τα μελάνια για σφραγίδες......μπράβο Σταυρουλίνι....πεταλούδα έκοψες ?????.....φιλιά πολλά......(όλο κοιτάζω να βρώ και τις μεγάλες γομολάστιχες pelican που είχες πει προ καιρού...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ElenArt.....Δεν έκοψα ακόμα πεταλούδα, είναι όμως στα υπ' όψιν. Αφού το ξέρεις πως είναι η αδυναμία μου οι πεταλούδες!!!! Φιλιά πολλά Ελένη!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή ιδέα! Μπράβο, Σταυρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σταυρουλα εισαι φοβερη!!πολυ ωραια η ιδεα σου.....φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα....Εχω αρχίσει να νιώθω άσχημα. Θα βρω το link και θα το βάλω να δείτε από πήρα την ιδέα....φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εδώ μπορείται να δείτε από που πήρα την ιδέα.....

    http://innerchildfun.com/2010/04/easy-kid-made-stamp-wheels.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σταυρούλα μου, μούχεις κολλήσει τη μανία με τις σφραγίδες, το ξέρεις; Έχω χαράξει ένα σωρό γόμες... Θα φτιάξω και τέτοιες σίγουρα, τέλειες είναι!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία.....Γι αυτό σας τις δείχνω για να κολλήσετε! Δεν έχει νόημα να τις βλέπω μόνη μου...... Φτιάξε κάτι να τις δούμε στην πράξη. Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Kαλημέρα και καλώς σε βρήκα !!! Πολύ ωραίες οι σφραγίδες σου και αρκετά εύκολες να τις φτιάξει κάποιος ! Μπράβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. m-cubed diapercreations.....Καλώς ήλθες!!!!!Οχι απλά εύκολες, πανεύκολες !!!! Σ' ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  10. τέλεια ιδέα και εφαρμογή σταβρούλα!
    ευχαριστούμε και μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φόρα.....Να είσαι καλά φόρα!!! Φτιάξε κι εσύ, γίνονται πανεύκολοα!!!

      Διαγραφή
  11. A!!πολύ ωραιες σφραγίδες!!!Θα φτιαξω και γω με την μικρή μου!!ευχαριστω Σταυρούλα!!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demi...Ωραία ιδέα
      !!!! Η μικρή θα το διασκεδάσει. Καλή επιτυχία!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ & με απλά υλικά! Μπράβο Σταυρούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλά like...οταν λες μελάνι για σφραγίδες κάνει και η σινική μελάνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. peggy......Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μη χρησιμοποιήσεις σινική σ' αυτό το υλικό, θα μουλιάσει. Μόνο σαν αυτό της φωτογραφίας....

      Διαγραφή
  14. καλως σας βρηκα..υπεροχη ιδεα..θα το δοκιμασω..να σαι καλα..καλη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή