Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Καλησπέρα......

Εχω δει τα σχόλιά σας και τα έχω διαβάσει ένα-ένα ανελειπώς , με προσοχή και σας ευχαριστώ πολύ. Προσπάθησα άπειρες φορές να σας απαντήσω αλλά δεν μπόρεσα τίποτα να καταφέρω. Μιας λοιπόν και μου επιτρέπεται να κάνω νέα ανάρτηση θα σας ευχαριστήσω όλες από εδώ.....
Την Keti   που έχει βάλει φωτό με πολύ όμορφα λουλούδια και δεν μπορώ να σχολιάσω.......
το SpirToKoYto....handmade+artx2....Nemecis....Table Rouge....deppy11 (τι καταπληκτική κολοκυθογλάστρα έφτιαξες!!!!!)......parakelsoscooks....sofigraf.....Geo....Ειρήνη δεν μπόρεσα να κάνω σχόλιο για την μαρμελάδα και το λικεράκι από μούρα...... Χρυσάνθη....Ανεράιδα......Κατερίνα....Demi....και όλες τις άλλες καλές μου φίλες και μπλογκογειτονοπούλες που τις επισκέπτομαι αλλά δεν μπορώ να τους πω ούτε ένα γεια.....Για την Χαρά που με ταξίδεψε και με ξενάγησε μέσα στην ίδια μου την πόλη πρέπει να γράψω κάτι ξεχωριστό, αλλά δυστυχώς δεν έχω το ταλέντο της!!! Σ' ευχαριστώ πολύ Χαρά!!!!!!!!
Ελπίζω να τελειώσει σύντομα αυτό το πρόβλημα γιατί αισθάνομαι σαν αποκλεισμένη που δεν μπορεί να κάνει επανάσταση!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!

3 σχόλια:

  1. σταυρουλα γεια σου...για δοκιμασε να συνδεθεις με mozilla firefox...ειχα και εγω προβλημα με τον blogger!!νομιζω οτι εχει προβλημα το internet explorer..τουλαχιστον εγω ειδα οτι μολις συνδεθηκα με τον firefox δεν εχω κανενα προβλημα,ουτε στα σχολια ουτε στις αναρτησεις...ευχομαι να ειναι αυτο και να φτιαξει και το δικο σου μπλογκ..οτι θελεις πες μου...το μαιλ μου ειναι στο μπλογκ μου αν θες κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα σ' ευχαριστώ πολύ για την καλή σου διάθεση να βοηθήσεις!! Προσπαθώ πολύ καιρό από τον mozilla αλλά δεν είχα αποτέλεσμα....κι Ω! του θαύματος αυτή τη στιγμή επικοινωνώ μαζί σας μέσω firefox.....ελπίζω να κρατήσει και να μην μου κάνει πάλι έξωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή