Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Απορία...

..Είναι δυνατόν να ξεκινάω την Νέα Χρονιά με απορίες και παράπονα??? Μα πως να μην το κάνω, όταν προσπαθώ δύο μέρες τώρα να απαντήσω στα σχόλιά σας, να σας ευχαριστήσω και να μη μπορώ......Εμπαινα στις σελίδες σας και δεν μπορούσα να πάω πέρα από την αρχική...έκανα κλικ να σχολιάσω...τίποτα. Μα τι γίνεται?????? Τόσο άσχετη είμαι με την τεχνολογία???? Τι λάθος κάνω???? Χρειάζομαι εκπαίδευση....φροντιστήριο....σεμινάριο κάτι τέλος πάντων. Εκτός.... και μεθαύριο των Φώτων, βάλω τον παπά να αγιάσει και το πισι μου....Αν περάσει από δω, γιατί έχω κάμποσα χρόνια να τον δω στην γειτονιά μου. Αχ!!!! δεν αντέχουν πια τον ποδαρόδρομο κι αυτοί, έχουν τα ΙΧ τους τώρα, κακοσυνηθίσανε...Ψηλώσαν και τα σπίτια, έγιναν πολυκατοικίες , που ν' ανεβαίνουν σκάλες. Ασε που τον βλέπουμε τον παπά στο θυροτηλέφωνο και κάνουμε πως δεν είμαστε μέσα....Καλά τώρα αυτό είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο, από αλλού ξεκίνησα κι αλλού κατέληξα. Τα καλικατζαράκια φεύγουν μεθαύριο έτσι δεν είναι??? Ε! λοιπόν τότε κάτι μπορεί να γίνει και με το πισι μου. Ισως φταίνε αυτά!!!! Καλή Φώτηση να έχουμε γιατί μας περιμένει δύσκολη χρονιά.

8 σχόλια:

  1. χα χα μπορεί να ήταν τυχαίο και ίσως αν προσπαθήσεις ξανά να καταφέρεις κάτι!!!! Υπεροχα τα στολίδια σου γι ακόμη μια φορά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaaaaa συμβαινουν κι αυτα ...μη στεναχωριεσαι!
    πολλες φορες κολλαει το συστημα και πρεπει να προσπαθησεις μια αλλη στιγμη...υπομονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς, κάποια καλικαντζαράκια δεν την φοβούνται την αγιαστούρα του παππά. όλη τη χρονιά μέσα στα πισι κρύβονται, έτσι, για να μας βασανίζουν...

    Υπομονή και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα κάποια καλικατζαράκια φταίνε....για βάλε κάποιον να δει μήπως έχεις κολλήσει κανένα ιό....Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν εισαι μονη Σταυρούλα μου
    κιεγω για να κανω μια αναρτηση προσπαθω πολλεεεες φορες
    δεν μας θελει η τεχνολογια χιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί Ειρήνη μου τι της κάναμε δηλαδή της τεχνολογίας και δεν μας θέλει???? Πόοοσες άλλες γιαγιάδες την τιμούν όπως εμείς???? Αλλά καλύτερα ας μην πολυλογώ γιατί τρεις μέρες προσπαθούσα ν' απαντήσω στα σχόλιά σας...μιας και τα κατάφερα σήμερα ας εποφεληθώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. MariaZ,misirlou, alla logia και Ανεράιδα σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και το κουράγιο, αλλά όχι και να μην μου επιτρέπει να μπω στο σπίτι μου....όσο για Ιο έκανε έλεγχο ο Υιός μου και είναι εντάξει. Μάλλον τα καλλικαντζαράκια φταίνε...σας φιλώ μέχρι να μου επιτρέψει να ξαναμπώ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σταυρούλα μου ναξερες τι καλλικατζάρια είναι αυτά του διαδικτύου και τις σθεναρά αντιστέκονται για να μας ταλαιπωρούν!!!Οσο για τους παπάδες και στην επαρχία τα ίδια συμβαίνουν,δεν φταίνε οι πολυκατοικίες,οσο πάμε αγιαζόμαστε λιγότερο.
    Νάσαι καλά και μην παραδοθείς αμαχητί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή